Coșul este gol.

Nici-un autovehicul nu se află in garaj.

Nici-un accesoriu nu se află la favorit.

TERMENI SI CONDITII PENTRU EXECUTAREA LUCRARILOR DE INTRETINERE SI REPARATII IN SERVICE

Prezentele conditii stabilesc raporturile dintre Atelierele de Reparatii Autoturisme, Autocamioane, Tinichigerie din cadrul sucursalelor AUTOKLASS CENTER (Prestator) si CLIENTUL care se adreseaza pentru prestarea serviciilor de reparatii, intretinere sau verificari.

1. In relatia cu angajatii Atelierelor de Reparatii ale AUTOKLASS, CLIENTUL solicita serviciile unitatii prin prezenta personala sau prin imputernicitii/delegatii sai.

2. Prin predarea autovehicului la centrul de service, Clientul fie personal, fie prin imputerniciti, confirma ca a luat la cunostinta si este intru totul de acord cu termenii si condițiile de executare a lucrarilor de intretinere si reparatii in centrele de service Autoklass Center, astfel cum sunt prezentate mai jos, in ceea ce privește plata serviciilor, garatiile oferite, precum si cu faptul ca vehiculul va putea fi preluat de la Prestator dupa incasarea integrala a pretului serviciilor prestate, in conditiile legii, daca printr-un contract in forma scrisa nu s-a convenit altfel de catre parti.

3. Solicitarile CLIENTULUI se inscriu in documentul de receptie de catre lucratorul de la receptie si se constituie in comanda ferma pentru prestarea serviciilor in conditiile practicate de Prestator in mod obisnuit (de timp, cost, mod de executie).

  • Pentru interventiile care implica demontarea de agregate, costurile si durata de lucru se vor stabili dupa demontarea si inspectarea agregatelor in cauza (motor, cutie viteza, punti, etc.), moment in care clientul va fi contactat din nou pentru acceptarea comenzii.
  • In situatia in care o parte din piesele/materialele necesare executarii lucrarii nu se afla in stoc, durata va fi estimata in functie de termenul de aprovizionare.
  • In toate cazurile, durata maxima de realizare a serviciilor ce fac obiectul prezentului contract se va conveni de parti in functie de gradul de complexitate a lucrarilor si de situatia pieselor de schimb necesare reparatiei si se va calcula de la data cand Prestatorul va identifica in stocul sau toate reperele aferente lucrarii. În cazul în care orice motive de întârziere ce nu se datorează prestatorului sau in alte circumstanţe neobişnuite, susceptibile de a surveni altfel decât prin încălcarea contractului de către prestator, îl îndreptăţesc pe acesta să solicite amânarea execuţiei lucrărilor, părţile vor revizui de comun acord perioadele de execuţie.
  • Termenul general de efectuare a reparatiilor asumata de Prestator este de maxim 70 zile, daca partile nu au stabilit, prin comanda de lucru sau alte documente de intrare in reparatii, un termen mai lung. In toate cazurile, termenul de reparatii incepe sa curga de la implinirea cumulativa a urmatoarelor conditii: a) luarii in primire a Autovehiculului de catre Prestator, (b) toate piesele necesare reparatiei se afla in stocul Prestatorului, si (c) a fost acordata asistenta Producatorului, dupa caz.
  • Prestatorul este exonerat de orice raspundere fata de CLIENT cu privire la orice prelungire a termenului de reparatii generata de intarzierea in livrarea pieselor necesare finalizarii reparatiilor de catre furnizori, precum si din alte cauze care nu tin de culpa Prestatorului .
  • Prevederile acestui paragraf 2 nu aduc atingere drepturilor Consumatorilor, care raman aplicabile in conformitate cu prevederile legislatiei incidente in vigoare.

4. AUTOKLASS se obliga, sa execute lucrarea de reparatie/revizie solicitata, in deplina concordanta cu standardele de calitate si cu promptitudinea cuvenite angajamentului asumat.

5. Pentru piesele/subansamblele care trebuie aprovizionate de la furnizori pentru efectuarea reparatiei, CLIENTUL va achita un avans de minim 30% din valoarea pieselor comandate, iar in cazul reperelor personalizate (ex: chei, yale, computere, etc), va achita avans integral. Restul de plata va fi achitat in maxim 10 zile calendaristice de la avizarea telefonica sau scrisa privind sosirea reperelor in depozitul AUTOKLASS. In cazul in care plata integrala nu se va efectua in 30 de zile calendaristice de la data avizarii, se considera renuntare la comanda ferma din partea CLIENTULUI, avansul platit va fi retinut integral de AUTOKLASS, iar reperul devine disponibil in stocul AUTOKLASS, fara alte formalitati, Beneficiarul fiind de drept pus in intarziere.

6. Autovehiculele se preiau cu un rand de chei, talonul si dupa caz, dovada de accident eliberata de Serviciul Circulatie al Politiei (pentru autovehicule avariate) sau documentul de accept de intrare in reparatie eliberat de asigurator, sau formularul Constatare Amiabila de Accident, Carnetul de Service (pentru lucrari de revizie sau lucrari in garantie, dupa caz);

7. Lucratorul de la receptie inscrie pe formularul de preluare date despre starea tehnica generala, aspectul autovehiculului si componentele sale. La ridicarea autovehiculului din Atelier, clientul verifica integritatea acestuia si concordanta cu starea avuta la predare, pentru componentele asupra carora nu s-a intervenit. Semnarea fara obiectiuni a documentului de receptie si/sau a Fisa de control calitate de catre CLIENT descarca pe PRESTATOR de orice fel de raspundere cu privire la starea tehnica generala, estetica a autovehiculului si componentele la predare, CLIENTUL renuntand in mod expres si irevocabil la orice pretentii, de orice natura, prezente sau viitoare, impotriva Prestatorului, cu privire la acestea.

8. CLIENTUL isi da anticipat acordul ca personalul atelierului sa efectueze probe de drum cu autovehiculul pe trasee stabilite conform procedurilor sale interne.

9. La solicitarea expresa a CLIENTULUI, la preluarea masinii de la Atelier, acesta poate primi si piesele de schimb defecte inlocuite (cu exceptia pieselor din sticla, elementelor de caroserie avariate grav, pieselor schimbate in regim de garantie si a celor solicitate de Asiguratori). Daca nu exista solicitare de preluare a pieselor, AUTOKLASS va retine toate piesele de schimb inlocuite, va asigura aducerea lor in starea in care nu mai pot fi utilizate accidental si le va preda ca deseuri catre colectorii autorizati.

10. AUTOKLASS CENTER S.R.L. acorda o garantie comerciala de buna functionare si calitate, care incepe sa curga de la data livrarii, dupa cum urmeaza: 24 luni pentru piese de schimb / subansamble originale pentru autoturisme si autovehicule comerciale din gama Mercedes-Benz, smart si Honda; 12 luni pentru piese de schimb / subansamble originale pentru gama autocamioane si UNIMOG Mercedes-Benz; 12 luni pentru piese de schimb / subansamble originale pentru alte marci de autoturisme si autovehicule comerciale decat cele mentionate mai sus; 12 luni pentru piese de schimb / subansamble aftermarket. Pentru manopera, se acorda o garantie comerciala de 3 luni (90 zile) calculata de la data preluarii autovehiculului din service si 12 luni pentru manopera lucrarilor de vopsitorie.

11. Perioada de garanţie a autovehivulului nu se va majora cu timpul de nefuncţionare al vehiculului, în intervalul de reparare a acestuia. Prevederile acestui paragraf nu aduc atingere drepturilor Consumatorilor, care raman aplicabile in conformitate cu prevederile legislatiei incidente in vigoare.

12. Pe perioada stationarii vehiculului in service pentru reparatii, Prestatorul este exonerat de orice raspundere si obligatie de despagubire fata de CLIENT cu privire la cheltuieli suplimentare sau pagube ce pot aparea ca urmare a indisponibilizarii vehiculului in service, incluzand (fara nici o limitare): imposibilitatea utilizarii vehiculului (lipsa de folosinta), cheltuielile de cazare, inchirierea unui alt vehicul, alte cheltuieli de deplasare, amortizare, pierderea de beneficii, pierderi în productie sau din profit, cheltuieli cu amortizarea, rate de leasing, etc, precum si orice prejudicii directe sau indirecte pentru autovehiculul in cauza, singura obligatie a Prestatorului in temeiul obligatiei de garantie fiind doar repararea Autovehiculului prin repararea sau inlocuirea pieselor defecte. Pentru claritate, garantia nu acopera costurile directe si/sau indirecte rezultand dintr-o defectiune acoperita de garantie.

13. In cazul lucrarilor care implica decuplarea acumulatorului la anumite tipuri de autovehicule este posibila resetarea sistemului audio, fiind necesar pentru repornire codul acestuia. Intra in responsabilitatea clientului cunoasterea acestui cod de activare.

14. Aparitia unor defectiuni dupa ridicarea autovehiculului din Atelierele de Reparatii la sisteme care nu au facut obiectul comenzii catre atelier, nu poate fi pusa in seama Atelierelor de Reparatii si in nici un caz nu poate constitui obiectul unei garantii.

15. Serviciile prestate de catre Prestator se refera exclusiv la cele reclamate de catre CLIENT si nu acopera orice verificare suplimentara la autorurism care nu are legatura cu defectiunea declarata de CLIENT.

16. Eliberarea autovehiculului din Atelierele de Reparatii se face numai dupa achitarea contravalorii facturii emise pentru lucrarile efectuate (piese de schimb si manopera) exceptie facand situatiile in care clientul beneficiaza de un Contract de Prestari Servicii in care este stipulat un termen de plata sau cauzele prevazute de legislatia incidenta in vigoare si pe care CLIENTUL le invoca, dar numai dupa semnarea de catre client a Fisei de Control Calitate a autovehiculului, reclamatiile ulterioare nemaifiind luate in considerare.

  • In cazul lucrarilor/reparatiilor ce urmeaza a fi decontate de firme de asigurari cu care AUTOKLASS are conventie de decontare directa, CLIENTUL pote prelua autovehiculul din service numai dupa ce achita eventualele francize sau alte costuri puse in sarcina sa, si semneaza Angajamentul de Plata si dupa ce Atelierul de Service primeste acceptul de plata emis de Asigurator. Acceptul de plata emis si apoi retras de catre Asigurator, din cauze ce nu tin de culpa Prestatorului, vor fi anuntate de catre Prestator iar CLIENTUL asuma achitarea acestora.

17. Pentru orice evenimente petrecute in incinta service-ului AUTOKLASS, referitoare la autovehiculul clientului cuprinse intre data de predare si cea de primire a autovehiculului, Prestatorul va raspunde numai pentru remedierea daunelor datorate acestor eveniment, fiind exonerata de orice alte pretentii din partea CLIENTULUI

18. CLIENTUL are acces in atelier numai insotit de o persoana de la receptie sau de seful atelierului in care se executa reparatia.

19. In cazul reparatiilor ce se efectueaza la sistemele de siguranta ale autovehiculelor (Ex.: frana, directia) sau la sistemele ce influenteaza poluarea (Ex.: motor) se vor efectua verificari finale conform legii nr. 222/2003 si R.N.T.R. 4, verificari ale caror costuri vor fi suportate de catre client.

20. In cazul nepreluarii autovehiculului din service, in termen de 48 ore de la primirea instiintarii finalizarii reparatiei, clientul va achita o taxa de parcare de 10 eur/zi pentru primele 20 zile calendaristice de stationare si o taxa de parcare de 20 EUR/zi pentru restul de zile de stationare pana la data preluarii autovehiculului de la service.

PENTRU ORICE INFORMATII SUPLIMENTARE SAU CLARIFICARI IN LEGATURA CU SERVICIILE NOASTRE, VA RUGAM SA VA ADRESATI PERSONALULUI DIN SUCURSALELE AUTOKLASS CENTER S.R.L.

Vezi oferta pe CEL.ro